Vizualinio mąstymo metodas

„Pažvelk, o tada pažvelk dar kartą“, – sako Philipas Yenawine’as (MoMa muziejus, Niujorkas), vizualinio mąstymo strategijos (VMS) pradininkas.

Lapkričio 27 d. penktų ir šeštų klasių mokiniai vyko, į MO muziejų, pažvelgti į meno kūrinius be išankstinių įsitikinimų ir nusistatymų. Užsiėmimas vyko remiantis aktyviu edukatorės ir mokinių dialogu. Kadangi kiekvienas vaikas paveikslus mato skirtingai, užsiėmimo pradžioje dėmesys  buvo sutelkiamas į objektyvius meno kūrinį apibūdinančius faktus: formą, kompoziciją, spalvą, medžiagas. Vėliau buvo aptariamos subjektyvios moksleivių siūlomos kūrinio interpretacijos. Užsiėmimo metu edukatorė padėjo mokiniams sukurti savo pačių „tiesą“, apibūdinančią meno kūrinį, kartu jautriai įpynė į sukuriamą pasakojimą ir informaciją apie autorius bei meno kūrinius. Toks apmąstymo procesas suteikia naujos patirties visiems mokiniams, dalyvavusiems edukacinėje veikloje. Edukatorė užsiėmimo metu priderino žaidimus įvairiems žiūrėjimo ir koncentravimosi tikslams pasiekti.

Vyresnioji lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Žana Čuividienė,
anglų kalbos mokytoja Judita Kuralavičiūtė

Comments are closed.