AR LENGVA ,,ROKUOTIS“ LIETUVIŠKAI?

2022 m. vasario 23 d. 5 ir 7 klasės mokiniai, lydimi lietuvių kalbos mokytojų, pabuvojo Valstybės pažinimo centre. Įveikę griežtą patikrą, mokiniai dalyvavo edukacijoje ,,Rokuokis lietuviškai“. Pasiskirstę į grupes, laiko juostoje turėjo rasti, kokie iššūkiai daugiau kaip per 700 metų kilo lietuvių kalbai, dėliodami žodžius bandė atpažinti nevartotinų žodžių reikšmes,…

Tęsti skaitymą

DEMOKRATIJOS PAMOKOS

Mokyklos mokinių taryba tęsia tradiciją – šiais metais vėl buvo suorganizuotos DEMOKRATIJOS PAMOKOS. 5–10 klasių mokiniai į diskusijas pakvietė mokyklos direktorių Algimantą Baranauską ir direktoriaus pavaduotoją ugdymui Vilmą Petrokienę. Mokiniai su mokyklos vadovais kalbėjo apie mokyklos gyvenimas, problemas, džiaugsmus ir pageidavimus. Demokratijos pamokos kasmet padeda išsiaiškinti, kas svarbu mokiniams, pasitikrinti,…

Tęsti skaitymą

MOKYKLA MINI VASARIO 16-ĄJĄ

Nuo 2022 m. vasario 7 d. mokyklos bendruomenė išradingai ruošėsi minėti Lietuvos valstybės atkūrimo dieną. Dailės ir technologijos mokytoja kartu su mokiniais kūrybinėse dirbtuvėlėse kūrė dekoracijas mokyklai papuošti. Langai „pražydo“ nuostabiomis trispalvės vėliavos spalvų karpytomis verpstėmis, o pavasarį primenanti nuostabi trispalvė puokštė padabino mokyklos koridorių. Pradinių klasių mokiniai ir mokytojos…

Tęsti skaitymą

,,TYRINĖJIMO MENAS“ VERDA!

Vilniaus r. Bezdonių ,,Saulėtekio“ pagrindinėje mokykloje toliau ,,verda“ projekto „Tyrinėjimo menas: mokomės bendruomenėje“ veiklos – 6–7 klasių mokiniai ir Mokytojų klubas tęsia mokymąsi bendradarbiaujant, ieško kūrybinių idėjų, kaupia patirtis. 2022 m. vasario 8 d. mokiniai, vadovaujami kūrėjos Stefanijos, grupėse vykdydami skirtus pasunkinimus statė bokštus, taip tobulindami savo bendravimą, vaizduotę ir…

Tęsti skaitymą

MOKYTOJŲ KLUBAS MOKOSI UŽ MOKYKLOS RIBŲ!

Vilniaus r. Bezdonių „Saulėtekio“ pagrindinės mokyklos projekto „Tyrinėjimo menas: mokomės bendruomenėje“ Mokytojų klubas kartu su kūrėja Aušrine lankėsi Nacionalinės dailės galerijos parodoje „O kur dingo žmonės?“, kurią  kūrė paaugliai. Parodoje mokytojos susipažino su paroda, bendravo su parodos kūrimo dalyvėmis, bandė įsijausti į parodą kūrusių paauglių mąstymą ir jauseną, mokytojos pačios…

Tęsti skaitymą