Pažintinė išvyka į Vilnių

2015 m. kovo 18 d. 5-6 klasių mokiniai kartu su geografijos-biologijos ir matematikos mokytojomis vyko į Vilnių. Kelionės tikslas – aplankyti Gedimino pilį, Bernardinų sodą ir Forum  Cinema kino teatrą Akropolyje. Taigi visi susirinkome prie mokyklos ir mikroautobusu važiavome į Katedros aikštę, pasivaikščiojome po Vilniaus Arkikatedros baziliką. Vaikai galvojo norus prie „Stebuklų plytelės“. Aplankę Vilniaus Arkikatedrą,  pasukome link paminklo Lietuvos Didžiajo kunigaikščio Gedimino paminklo. Vėliau visi kopėme į Gedimino pilį, kur prieš mūsų akis atsivėrė nuostabi Lietuvos sostinės panorama. Pasivaikščioję ir pasigrožėję nuostabiu Vilniaus vaizdu, keliavome toliau link Bernardinų sodo, kuris įsikūręs pačiame Vilniaus centre, tarp Gedimino pilies kalno, Vilnelės ir Bernardinų vienuolyno. Šiame sode vaikai buvo supažindinti su sodo istorija ir kitais įdomiais faktais. Po to mokiniai žaidė žaidimų aikštelėje dideliais šachmatais arba tiesiog vaikščiojo, ilsėjosi. Po aktyvių vaikštynių pasukome link Akropolio Forum Cinema kino teatro, kur žiūrėjome filmą „Kempiniukas“. Susidomėję ir linksmai nusiteikę mokiniai žiūrėjo filmą, kuriam pasibaigus patraukėme namo.